Xiaomi Mi 11 Pro se odhaluje. Periskopický fotoaparát nabídne ohromující přiblížení

Otvírací doba prodejna Poruba
Pondělí - Pátek :
09:00 - 12:00
13:00 - 17:00
Sobota:
Zavřeno
Tel: +420 732 912 766
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
• Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
• Plynule navazuje na zákonnou záruku.
• Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
• Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
• Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
• V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete zařízení prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nepříjemných okamžiků zmírnit.
• Kryje případy náhodného poškození výrobku a jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny zařízení).
• V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový produkt se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
• Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.
V případě, že v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci, případně servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
ANO | NE |
Pád | Úmyslné poškození výrobku |
Vniknutí kapaliny do elektronických částí | Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci |
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) | Odcizení výrobku, který byl volně odložený |
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí | Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět |
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru | Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR |
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.
• Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času
V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.
Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
ANO | NE |
Pád | Úmyslné poškození výrobku |
Vniknutí kapaliny do elektronických částí | Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci |
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) | Odcizení výrobku, který byl volně odložený |
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí | Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět |
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru | Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR |
Prasklý displej |
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.
• Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času
• Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu.
V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.
Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
ANO | NE |
Pád | Úmyslné poškození výrobku |
Vniknutí kapaliny do elektronických částí | Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci |
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) | Odcizení výrobku, který byl volně odložený |
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí | Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět |
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru | Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR |
Prasklý displej |
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.