RC MODELY
Naše prodejny:

Hlavní třída 700/88
Ostrava - Poruba

 

Pondělí - Pátek
9:00-12:00 / 12:45-17:30

Sobota 
9:00 - 12:00

Tel: +420 732 912 766

Eshop VS prodejna

Zobrazit detail prodejny

Pozáruční servis

Pozáruční servis

 

Poskytujeme opravu a servis všeho druhu. Doporučujeme se za námi stavit osobně na jednu z našich prodejen a prodiskutovat vaši žádost s jedním z našich odborných a zkušených prodejců v Porubě na Hlavní třídě 700/88 . Jakýkoliv servis vám můžeme ihned nacenit a zjistit dobu servisu (dodání dílu, práce apod.). Servis jakéhokoliv druhu přijímáme pouze osobně (ne poštou).

 

Na našich pobočkách naleznete odborníky, kteří vám také pomohou nastavit váš mobilního telefonu (Google účet, Windows účet apod.). Pomohou vám se zálohou dat, obyčejným nalepením tvrzeného skla a další. Můžete také využít naši službu s názvem "Doživotní záruka na tvrzené sklo" a v případě rozbití, prasknutí nebo špatného nalepení skla, dostanete od nás sklo nové.

 

Věnujeme se také opravě notebooků a tabletů (výměna konektorů, výměna dotyk. skel, LCD displejů, výměna klávesnic apod.). Bližší informace vám poskytnou naši zkušení prodejci.

Výměna dotykového displeje/LCD

Výměna dotykového displeje/LCD

 
Výměna a oprava nabíjecího konektoru

Výměna a oprava nabíjecího konektoru

 
Diagnostika a analýza mobilního telefonu

Diagnostika a analýza mobilního telefonu

 
Přehrání a update softwaru

Přehrání a update softwaru

 
 

Ceník několika našich služeb

Odblokace bezpečnostního kódu od 300 Kč
Přehrání software od 300 Kč
Odblokace telefonu na CZ sítě od 300 Kč
Nacenění opravy/cenový návrh pro pojišťovnu 500 Kč
Výměna mechanických dílů bez pájení od 300 Kč
Výměna mechanických dílů s pájením od 500 Kč
Diagnostika telefonu 250 Kč
Vyčištění oxidace ultrazvukem 500 - 1000 Kč
Záloha dat na CD/paměťovou kartu 400 - 600 Kč
Vytáhnutí SIM karty, rozebrání a složení 200 - 500 Kč
Odblokace gesta na dotykovém telefonu od 250 Kč
Výměna nabíjecího konektoru 600 - 1000 Kč

*Uvedené ceny jsou pouze orientační

Podmínky

  1. O stavu zakázky a změnách ceny, nebo postupu opravy vás budeme kontaktovat telefonicky nebo pomocí SMS zprávy.
  2. Neručíme za data ve Vašem telefonu, pokud jejich záloha a obnova není výslovně předmětem placené zakázky.
  3. Pokud si zákazník nevyzvedne opravené zboží do 1 měsíce po ukončení opravy, bude mu účtováno skladné a to ve výši 10 Kč za den, pokud si jej nevyzvedne do tří měsíců bude opravované zboží prodáno nebo ekologicky zlikvidováno bez možnosti náhrady.
  4. Záruka na servisní úkon je 3 měsíce.
  5. Zákazník je povinnen si zkontrolovat funkčnost provedeného servisu v den vyzvednutí, na pozdější reklamace nebude brán ohled. Zejména na nefunkčnost jiných dílů, které nebyly předmětem zakázky.
  6. Na opravu zoxidovaných přístrojů neposkytujeme záruku a negarantujeme zhoršení stavu přístroje z důvodů vlivu oxidace na součásti přístroje.
  7. U přístrojů opravovaných pro mechanické poškození desky, zasažení kapalinou nebo oxidací může z důvodů závažnosti poškození přístroje dojít k opětovnému projevení závady.
Výhodné pojištění mobilního telefonuSamsung Galaxy S10